مهربد عشاق

شروع سال 95

1395/2/4 11:55
نویسنده : مرتضی عشاق
326 بازدید
اشتراک گذاری

مهربد عزيزم سال ٩٥ شروع شده و تو اين سال تو صاحب يك برادر ميشي البته قرار بود خواهر باشه اما خواست خدا چيز ديگه اي بود
قطعا تنها كسي كه از اين اتفاق نفع زيادي ميبرد تو هستي و من به خاطر تو خوشحالم
اميدوارم مثل يك خواهر پشت برادرت باشي و هيچ وقت هيچ زني نتواند شما را از هم جدا كند
شايد از اينكه اينقدر بدبين هستم ناراحت بشي اما متاسفانه تو اين ٣٦ سال زندگي بارها ديدم برادراني كه ......
بگذريم
راستي پسر زيباي من چقدر شيرين زبان شدي حيف وقت كيف كردنم محدود است اما همين كه با زبان زيبا و لهجه بچه گانه ات با من حرف ميزني همه غمهاي دنيا يهويي پاك مي شوند
چقدر بودنت زيباست و چقدر گذشت زمان در تو زيبا تبلور ميكند بر عكس من كه زمان در حال .....
بگذريم عزيزم سال خوبي برايت آرزو ميكنم و اينكه در كنار پدر و برادرت بهترين ها را داشته باشي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهربد عشاق می باشد