مهربد عشاق

7 ماه شدی مهربد آقا

1393/2/25 21:32
نویسنده : مرتضی عشاق
166 بازدید
اشتراک گذاری

مهربد عزیزم الان که مینوسیم تو 7 ماهته. بابات یک هفته در میان میره شیراز و من هم تا 5 بار باید برم فیروز اباد

روزگار سختی دارم از اینکه باید تنهات بذارم

بذاراز خودت بگم از سرتق بازیات از اینکه هر چقدر تلاش میکنم چهاردست و پا نمیری نمیدونم چرا؟

هیچ علاقه ای به دندون در اوردن هم نداری- همه را گذاشتی سرکار

تازه کلی تلاش کردم  و جون کندم توی آشپزخونه یکمی لپ داشته باشی و تپل شی

شبها هنوز توی خواب شیر میخوری وسط من و بابا میخوابی

عاشق بابا مرتضی هستی و من خیلی دوست دارم مثل بابات بشی

آخه تنها انگیزه من واسه داشتن نی نی این بود که یه آدم خوب به آدمهای دنیا اضافه بشه و تعداد آدمهای بد کم بشه

راستی مهربدم با مامان بزرگ شیرین قهرم اونم بخاطر بی محبتی که به تو داشتن

دوستت دارم پسرم

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله زهره
27 اردیبهشت 93 12:42
قربونت برم خاله که برای خودت مردی شدی عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهربد عشاق می باشد